Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Sabtu, 28 Januari 2012

Tahniah -____-

Views
TahNiah ..
tiada kata yang lebih baek untuk diberikan utk awak ats kejayaaan TUh ..
saya kt cni Juga merasai kegembiraanya biarpun ..
sepatutnya tidak layak Saya meraikannya ..
tapi syukur ALHMDULILLAH .. awak msti sedng bergembira kan ??

TAhniah sekali lagi .. 
sebagai rakan , teman dan sebagai seseorang yg pernah menjadi teristimewa Di hati awak
tapi biarlah , itu semua sudah berlalu . saya still anggap awak sebagai kawan
dan cukup lah sebagai kawan ..
biar yg dulu jadi kenangan .
doakan saya bahagia k ? saya dah bhgie jumpa yg teristimewa .
sgt memahami .. 

mcm mana saya doakn kebahagian awk , mcm tu jugak la awk doakn sya jugak k ?
trme kasih kawan ..

dan

semoga berjaya menyambung pelajaran ke peringkat degree dgn sebaik mungkin .
selamat menjadi SISwa :)

Bye kawan ,

mood : pkcek , welcome to mylife .. 


 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI