Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Khamis, 6 September 2012

Jamuan raya PUO

Views
Rasanya masih ada waktu nak mengucapkan salam raya buat readerzz smue an2 ? Almaklum lah , syawal masih lagi belum melabuhkan tirai nya .. n PUO pun xlepaskan kesempatan nak buat jamuan raya atau Poli terbuke utk smue student PUO .. memang ramai dia xpyh cee lah kan n aku ? sungguh tak tahu malu bile pgi situ pakai seluar ,, hahaha , Ade kelas lah after tht .. 
Ramai kot manusie tapi yang shiyook nye , bermcm2 peragaan pakaian dah aku tgk, Labuh sane Labuci sini . Samping senget lah , itulah ini lah .. haha semuanya buat aku gelak none stop la ..



Betape rmainye lah manusie kt situ , semua student poli ad ..itupun rasenye xsemua yg dtg .kalau semua dtg ? ? =.=  .. Kbetulan aku sudah kekenyangan , dorang2 jela makan n aku ? bebird suap ..




eh3 , sape enth due lelaki 2 an ? tang mne jumpe xtw .. hahahah .. 



Last but not least , me as CIKGIGI ! :D


Tiada ulasan:



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI