Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Khamis, 6 September 2012

Menagih simpati ?

Views
Aduhai terasa kepenatan menjalar ke seluruh urat2 badan ni ha .. penat teramat nih tapi ambil kesempatan sekejap nak update blog , Tapi maaf , kesibukkan melanda diri sampai xsempat nk hupdate ape2..
semalam aku adalah hupdate status kt fb yg berbnyi mcm ni ..


Kemudian ramailah yg mula klik button like , alhamdulillah semuanya mnerime dgn baik luahan itu tapi tertbe2 .. 


i was ?? ohh eymm gyzz , apekah ? jadi selama ni , status aku die ingat menagih simpati ? im asking him back , ape mksud kte2 beliau ? then  die blas ...

Maaf andai kte2 di status aku berunsur kan menagih simpati tp jujurnya, ea hanyalah lintasan fikiran semate2 n luahan yg tidak bertujuan utk menagih simpati . tapi dia berterusan mmblas comment ..

Aishh blh bergrau pulak die kan ? aku pun blas lah .. ' ea la , kawan fb aq xd yg jual dadah , kau pun xjual dadah kn ? ' die mmblas lagi ..

woww woow , thats too far dah pakwe nih .. ptos cinte atau tidak eanya bersifat peribadi xprlu org lain tnye ! memang aku agk kepantangan ckit ble tnye hal peribadi nih .  

Yes , die mnasihati n aku menerimanya dgn baik tp ape hak die nak tuls comment mcm tu yg akhrnye mmbawa dia utk private chat pule dgn aku semate2 utk berkenalan , arhh ? aku pun da xphm da ngn org cmni .. n ble aku xlayan , dia unfriend aku . hahahahaa , now aku kompius siapa yg menagih simpati .. endingnye , aku gk sakit hati n tros xd mood , grrr geram2 .. 
Kesimpulannya , jgnla ckp sblom bertnye , tulus dari hati aku xpnah terdetik nk menagih simpati sesiapa cz aku xprlu simpati sesiapa , Aku bhgie dgn hdup skrg .. soo plz , MIOB ..


Tiada ulasan:



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI