Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Selasa, 9 Oktober 2012

ME as new CIkgigi :D

Views


Hambekk kau , setepek aku letak gambar aku .. Gedikzz kan ? lantak lee .. After kem poli bged setel , aku kembali mengaktifkan diri seberapa aktif yang boleh ke blog usang ku ini yg telah dianak tirikan ble kem start .. BHAHAHA ! tapi jgn rsau , ada dah beli penyembur serangge utk sembur ke dlm blog aku yg dah dihuni oleh serangge berkurun2 lamenye .. weeee Huuuuu ..
N that's me actually , new me with new life n new love n new HIM ... hamboiihh semua nak new taw , kau hadee ?? N baju tu pun bru juge .. haahaha *belagak sungguh* .Ok let me explain , actually baju tu diberi scre PERCUMA ea dari penaja , Siti sawarti dan jim zaman collection di butik mereka ...Sape kah mereka ?? HAHA pak mak sedare akulah .. Harge ?? Less then RM250.00 rasanya .. Material from lecra punya kain , mag lembut dan selesa sgt bile pakai dan paling penting , sesuai dengan badan aku yang mengalahkan tiang elektrik nih ... 
Tudung ? haaa tu aku rembat roomate aku punya .. n kain baju ni sebenarnya sejuk dan korang tak perlu rsau pasal jarang cz baju ni xjarang langsung tapi oleh kerana aku lebih selesa memakai inner di dalam , So buat aku lebih yakin nak pakai bju ni .n disebabkan kain yg lembut tu,so stiap kali aku berjalan ,Dengan baju2 sekali beralun..Ala2 princess celupp gitu.. hahaha
 Anyone interested ? Juz PM my inbox k ? :p daaaa ...

Tiada ulasan:



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI