Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Khamis, 11 Oktober 2012

Mencintai dan dicintai

Views
Setelah berfikir panjang dan meneliti setiap perkara yang betul dan tak betul.Aku sendiri dah berfikir ada baiknya juga kita belajar untuk menyintai lelaki yg kita sendiri tak cintai tapi lelaki itu cintakan kita.N that's happen to me when im learning to know someone yg aku kenal hanya sekadar rakan yang tak jumpa pun tak pe tapi now , hari2 kne jumpe .. :)
Pada mulanya , when i said yes .. Mag dlm hati tak syg mane pun kt dia coz kami hanya kawan.Kalau sekadar syg sebagai kawan tu semua orang boleh kan? so do me tapi after dia ajak , n i juz said yes without thinking anything.. N akhirnya, kami more then friend.. Gugup ? of cozzz , i didnt knw him lah , :)


N after kapel , aku knal hati budi dia n now masih kenal.Walaupun belum sebulan tapi were learning to know each other.Mungkin agak pelik cz dah lame aku tak bercerite psl peribadi di sini tapi hakikatnya, aku menjalani kehidupan aku skrg dgn semakin baik bersama dia dan rakan2 .. Alhamdulillah ... walaupun ada je anasir2 luar datang menganggu , insyaallah aku akan cuba bertahan coz aku tahu , anasir2 itu hanya berniat utk menjtuhkan kami .. 
Biarlah , asalkan kami bahagia .. Siapakah dia yg berjaya buat aku feel like this ?? Biarlah menjadi rahsia buat masa ni .. yang pasti , kami bahagia .. Banyak lagi yg kami lalui tapi ill stori later2 oke ? adiyooss michachoooss .. Daa darling2 readerz ... :D

Tiada ulasan:



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI