Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Rabu, 8 Ogos 2012

Abang excident ..

Views
Hrmmm lately ni ramai betul excident, dah 3mggu berturut2 lak 2 .. smue nye aku syg lak 2 . mule2 qiela azman , then sepet n terkini semalam , my abang.Aznam zaini .. Terkjoz gk cz die excident aku xtw .. td wktu taklimat LI , dia bbm qiela.Hmmm nyesal lak blas bbm td . : ( .. aku bgtw die aku sesak nafas hari tu n die marah tak bgitahu.merajok lagi latu .. tapi die xcdnt bgtw aku lmbt gk .. aku pun ada hati utk risau or die nak aku tak pyah rsau tros ? abes ? aku terasa nak ckp kt sape do ? die abang aku .. 
Then die upld gmbr tngn dia luke ,nmpk la bengkak n menurut qiela ada kecederaan lain yg xdetail aku taw.


Aku tak nak mcj abgnam , kang dia sakit hati ckp bnde menyakitkan hati , ag la aku terasa .Jadi biarlah caring aku ni diam2 je dgn mndoakan dia cpat sembuh dari jauh.Sumpah asa nak p tgk die .cdang nak ajak afiq tp afiq bzy ngn asgmnt , malas susahkn dia.tak pe la abg , cepat sembuh k ? sorry .. 


hmm biarlah jauh asalkn aku tak sktkan hati spe2 : '(

p/s : ketika entry ini ditulis , airmata xhenti mengalir sbb rsau gle.. hm berslhnye rse

Tiada ulasan:



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI