Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Sabtu, 4 Ogos 2012

New friend :D

Views
Berkawan ni sebenarnya tak kira lelaki ataupun perempuan kawan kita tu , yang penting macam mana kita jaga persahabatan tu.Macam aku , i've know smeone .. learning to be his friend . Aku mula kenal dia bila dia approach aku kat bellog ku ini , die tinggalkan jejak n aku mula carik siapa dia.Thankz to Qiela Azman coz dia da ramai friend dgn budak2 kampus kami n qiela tag dia.Aku pun mula lah klik add then bermula lah .
Aku dengan muka tak malu nya sesibuk  chat dan kami lost contack bila cuti sbb entahla . Mungkin tak comfortable each other tapi start poli ni dah mula berkawan semula dan lately ni aku selesa berkawan dengan dia tanpa fikir untuk lebih2 dari seorang kawan.:)


Aku dah tak kira orang nak kata ape , penat doo jage hati org dan alhamdulillah dia pun faham perangai mmber2 aku yg ske kenekan each other .. :) .. Komen aku pasal dia ? aishh siapalah aku utk komen mcm mana dia kan ? he's great accelli .. Kelakar pun boleh lah + baik jugak la + pendiam tp xd lah pendiam sgt  .. 
Berkawan ni tak kira lah siapa dia , dari mana dia berasal , fizikal dia , kekayaan or kemiskinan or ape2 aje . untuk aku tu tak penting.Berkawan aku pndang pada hati n pada dri dia yang menerima persahabatan ni , alhamdulillah .. 
Siapa dia ? biarlah rahsia .. tapi kalau anda pengikut setia blog ku ini , he's always here drop comment or else ..Kirenye pembaca setia lah :) ..  nama ? nak buat ape bgtw ? hahaahahha .. rahsie2 . Biar dia mengaku siapa dirinya . 

*ketika entri ini ditulis, kawan aku tu dah buat tahi mate :P *

1 ulasan:

Din Salekin berkata...

Terima kasih milo ais
Saya terharu rasa nak nangis
;'(

*haha..



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI