Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Isnin, 13 Ogos 2012

Cukuplah kali ni ..

Views
Dibulan baik dan bakal menyambut hari yang baik.Aku maafkan semua kesalahan orang pada aku tidak kira kecil atau besar, sakit atau tidak.Aku maafkan semuanya kerana nobody perfect .. tapi ckuplah kali ini aku sering terluka , aku beralah dalam kehidupan sendiri .Aku kalah dlm setiapyg terjadi.Aku kalah ..


Cukuplah kali ini hati gadis itu disakiti , biarlah semuanya berlalu .Bendera putih tanda kekalahan dah pun dikibarkan.Tandanya pengunduran ini adalah utk selamanya.Cukupla berfkir pasal benda tu , banyak lagi hal lain yang perlu diberi perhatian .. cukuplah kali ini .
Betul kata bird , ALLAH takkan beri ujian pd hambanya yang tak mampu n bird mampu laluinya dan aku ? cuba utk melaluinya disamping kata2 nista manusia . im aint perfect but im alwys trying to be perfect .. theres no hope anymore.Theres no more love and tears +  broken heart .Im trying to enjoy my life with all the lovely friend n reader plus Smile .. theres no more sad story coz ill always tryin to find the best moment in my life.. but thnkz cz im learning to be myself after all the sadnest .. now ? im a new cikgigi ..  without him .. 


Tiada ulasan:



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI