Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Sabtu, 25 Ogos 2012

Selamat Hari Lahir Abang :)

Views
Yeahh the one and only men dlm adik beradik aku yg sikit nih .. Dialah adik lelaki aku merangkap anak ke3 n adik pertame aku setelah 4 tahun aku hdup jd ank bongsu .. tup2 dapat adik plk dah .. dan kerana dapat adik lah iaitu dia , aku ngn kakak aku dipotong pendek rambut waktu kecik2 dlu sbb ?? haha rambut kami pnjang cm langsuir dan biasenye ibu yg uruskan jadi ble ada adik . mane blh nak setelkan jadi bapak aku potong rmbut kami ! kahkahkah ..


Itu cite dulu , tapi now die dah lebih tinggi dari aku . grrr kejenye membuli aku jela .. tapi now aku ambik inisiatif mencubit je . Hahah ! sebab die benci org cubit dia .. kuangkuangkuang .. Aku bangge !! 
Papepun , abang ? selamat hari lahir .. blaja leee rerajin , then boleh masok IPt . buat ibu ayah bangge n pling penting ingat , kite bwk nama ayah dihujung name kte n pikul lah tanggungjawab tu sebaik mungkin , wokeh abang ??  SELAMAT HARI KEBERANAKKAN !! :D



Tiada ulasan:



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI