Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Rabu, 19 Disember 2012

Google story

Views
Biasanya kita sibuk duk mencarik info dalam google tu tapi jarang yang memerhatikan layout yang dikemukan oleh pihak google .Oleh kerana aku ni fanzz google yang paling pailang sekali , aku pun bile smpai opis , terus2 jee bukak lappy utk google pasal fiber optic .. kemdian terbehenti seketika bila tgk layout google ..


Aku ni pun dengan mood yang berkobar2 nak search fiber optic terus ter'search' benda lain.Wahahahahahaha !! Aku tekan je button tu utk tgk banyak lagi layout dorang , bile tgk2 balik.. Ohh menceritakan pasal budak yang dalam gambar tu dengan neneknya yang dah tue tapi suke menjahit.Kerja nenek dia tu jela .. then pada suatu hari nenek dia sakit , dia pun keluarla mencarik ubat untuk nenek dia dan berjumpa dengan seekor serigala .


Serigala tu bagitau dia ubt apa yang sesuai utk neneknye tu kan .. tapi lepas je budak tu pergi , serigala tu terus berlari kerumah budak tersebut dengan harapan dapan memakan nenek tue itu dan budak tersebut !! deymmm , apa yang terjadi pada nenek tue yg keseorang tu ? dapat ke dak tu carik ubat utk neneknya ? adakah mereka berdua akn terselamat atau mati dimakan serigala ? atau serigala berjaya dibunuh oleh nenek tersebut dengan jarum jahitannye ?? Bhahahaha !! banyaklaa kau punye spekulasi .. nak tau ending ?? ape lagi , bukee leee google !!
Banyak cantekk muke korang aku nak cite smue ?? :p .. tapi yang xdpt bace ctenye ? haa tunggulaa entry esk aku buat . wink3 wink3  

Tiada ulasan:



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI