Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Ahad, 2 Disember 2012

Iklan Digi

Views
Kalau cakap pasal iklan buddies digi tu kan ? dah confirm2 semua ingat iklan tu dan entah kenapa aku admire sngatla iklan tu n penah seharian dlm blik aku nyanyi lagu tu yang part 'Kami buddies , takkan terpisah' .. Roomate2 ku pun meroyan laa ape lagi asyik dgr part tu je .. dan setelah perpisahan terjadi , Aku balik dan online , aku dapat satu chat yang datang dari roomate tercintaku , anis .


Sungguh touch dikala itu , menitis kejap airmata jantan makk taw !! Ohh already miss them :')


To them :- 
Wehh LI elok2 wokey2 ? jangan cepat putus asa ye ? insyaallah ALLAH akan berkati perjalan LI season kita ..  

Fatin Atiqah Shaharuddin :- 
Thankz 4 being such a wonderful listener , friend and very good 'penyimpan rahsia' utk aku selama setahun setengah kita sebagai teman sebilik.Memang diakui , its kind of hard utk pisah ngn kau sem 5 nnt.Ealaa kita pun lain kampus , Kau tahu sibuk aku mcm mane n aku taw sibuk kau mcm mne , Nak dpt mase besame tu , mungkin tak sebanyak sebelum ni .. Tapi insyaallah andai persahabatan ni berkekalan , Adalah .. Aku pun takde hak nak melarang cz kau je yang tau susah kau xd kawan sekelas dlm rumah . May ALLAH bless you always , semoga pnjang umur ,jumpala kita lagi :) bye .. 



Tiada ulasan:



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI