Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Isnin, 18 Jun 2012

Kenapa buang lagu di blog ?

Views
Haaa kalau yang rerajin datang ke blog eden ni ha .. kompom blh terprasan, blog ini telah senyap dari sebrg lagu magu yg bez2 tuh .. kenapa buang ?? uhuk3 .. atotototo tedey leh sgt kan ? :P
okeh camni cte die , siape kenal nisa kay sile angkat kening !! *wink3 ,sambil angkat kening. haa selaku peminat setia kpde blogger tersebut *byk ag blogger laen yg aku mnat, t aku list kan k ? , aku pun sekodeng lah habis2 blog die dan menjumpai satu link blog milik abang kandung beliau .Aku pun tengah bebusan terus mengklik link itu dan bace punye bace punye reading . entry ini menarik perhatian aku.Baru ku tahu kini , bila buka blog yg ada lagu mean kita juga membuka youtube yg sudah diketahui bahawa blh menyelow kan limit beruk.Aduhaii , maaf2 ea kawan2 . saye tidak tahu sebelum ini.
Setelah yakin dan teramat yakin , aku pun dengan tangan yang gagah perkasa seperti badang terus memadam lagu tershebut .. HOing3 .Kalau ada yang perasan , pakar tuto kita , cik lyssa kita jga telah memadam lagu di blog nye aku rasa sbb tiada sudah player disitu . atas sbb ape che xtw ek ?? 
Ok situ saja penerangan aku , seperti abg meuz kte ni kate . law asa nak padam blh padam, rase xnk ikot lew .. blog memasing dop ?

Tiada ulasan:



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI