Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Rabu, 20 Jun 2012

rahsia dihati siapa yang tahu :)

Views
Lama aku simpan bende ni , tpi xmaulah cte smue kan ? hdup ni kdang kala ada pasang surutnya.Sem ni dugaan dalam persahabatan kami.Aku jadi seperti bukan diri aku yg dulu tapi aku yg tahu apa dlm hati aku wktu tu.aku diam bersbb dan aku menyendiri bersbb n slah siapa ? :) . xd salah sape2 pun sbb ALLAH hadirkn sedikit dugaan utk menguji sjauh mana keikhlasan persahabatan ini, thnkz kawan2.
kami bermula sebagai kawan dan akan tros mcm 2.sbb aku yakin andai akn dtg mrke tidk serumah lagi dgn aku,insyaallah doa aku penuh utk mereka krne bermula dan berakhr bersame.Siapalah xterluke bukan ? tpi apalah sgt kelukaan nak dibandingkan kenangan yg tercpta.ALLAH lebih mengerti . they can go on their live wthout me aftr this kn ? i knw cz dorg da bgtw dorg nak pndah ,akhrnya ? smoge berbhgie ;)










Tiada ulasan:



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI