Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Ahad, 17 Jun 2012

Mimpi itu lagi

Views

YA ALLAH mimpi indah itu lagi.Aq bahagia dalam mimpi itu YA ALLAH.. sebelum sakit hari tu, kau datangkan mimpi itu 3kali berturut2 , hampir setiap malam seperti aku mengikuti kisah mimpi itu.Kini kau datangkan lagi mimpi itu.Sungguh indah aku bahagia bersama jejaka itu YA ALLAH .Apakah petanda yang kau berikan YA ALLAH ? sungguh indah aku berada didunia itu .. tetapi wajah jejaka itu masih tidak jelas dipandanganku.Setiap kali aku terjaga dari tidur , aku pasti terlupa wajah itu tetapi setiap yang terjadi tergambar indah diingatan ini.Apakah maknanya itu ? Aahhh , aku berdoa untuk mimpi itu lagi .supaya malamku indah bersamanya YA ALLAH kerana di mimpi itu , kami mempunyai ikatan yang sah sebagai .. :).
Terima kasih untuk mimpi itu . 

Tiada ulasan:



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI