Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Khamis, 7 Februari 2013

Abang nam merajuk lettew

Views
First thing first , im so so sorry kalau ade sikap aku yg org ingat aku dah lupa mereka.Tidaklah sama sekali yee uolzz cuma kekangan masa n peluang yg tipis buat aku susah nak contack org balek.Aku manusia biasa kan :'( ..
Dan yang utama dan terutama too my abangzz gedikkzz mashamm,Encik Nam Zaini , maap laa ek ? qira rndu abg jgak tp sorry lee . hurmm  bukan qra lupekan abg .. tapi qra tkot gngu abg ble qra contack .Almaklumlah hott setufff kang .. Ble rndu , off choss gmbr kte la qra tgk smbil gegelak ..



Banyak nak melampau sebenarnye gmbr die , dah cane ? Nak pgi situ , call die .Nak pgi sini , mcj die.Nak beli itu , ajak die.Nak makan , ingt nak ajak die.Acane ??  tapi dia the best lah .Aku ingat lagi waktu sem1 aku nak sesgt makan rojak then susah nak mamposhh carik kat ipoh then after kawad petang rabu , die call ckp ade dpn pntu pgr kamsis ,kelam kabut aku turun,Sekalik die hulur rojak sekali dgn air tembikai , nyum3 ..Excited nak gile tme tu, none stop ckp timekasih ..Start tu , aku appreciate die n menghrgai die sbgai kawan dan abg :) . cume ble die tulis kat wall aku buat aku tedey tedey tu .. 
Oke rindu abg jugak .. take care :D





Tiada ulasan:



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI