Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Sabtu, 2 Februari 2013

Kejadian hari ini

Views
Adiss kali ni aku akur sendiri la dengan keras kepala aku :( .. Baru nak sihat tp aku bantu staff kemas office td , kebetulan byk brg baru nak masuk .. But aku pergi hangkat kotak yang berat alam tu sampai bawah.The end nye , aku dah start sakit perut sekarang .Yess as uolzz knowlah kan , iolzz kan takboleh angkt brg berat ,even korg rase bnde tu ringan then aku rase berat .Haa mula la , tekanan jiwa aku nak tahan sakit plus perempuan mmg takblh angkt beratkn ..
Tpi waktu td xd laki , takkan aku nak suruh staff yg lebih tua dari ibu aku sndri angkt kotak tu ?? NO3 , aku takkan , xpela aku sakit ciput je pun.kurang lagi dosa aku hari ni ... :) .. Hope malam ni xmeragam la waktu tidur kan ? doakan i yee uolzz ... :p ..  dan dan tadi aku cool kan otak after 'kejadian' malam tadi yang menghuru harakan otak aku sekejap kan .. 
Seronok bila pergi tasik dpt tenangkan fikiran tapi lagi seronok tgk few couple halal wearing baju pengantin smbil berposing ..Aku rase ade laa dlm 3 pasangan.Bila nak balik , pengantin perempuan dari salah satu pasangan pengantin tu pndang n snyum kt aku.Terus aku cakap 'selamat pengantin baru kak' Malu2 tros die smbil ckp terima kasih.. Laki die pun snyum sipu2 je .. Sweett nak mamPOshhh ! Hehe tertibe nak kawen muda*k tampo pipi laju2 Dan dan !! Nak dengar cte lagi tak ?? nak tak ??
IM IN LOVE !! Ya allah ausome sgt feeling ni .. dah lme tak rasa perasaan cmni woke ?? ianya berjaya buat aku rasa yang akulah org paling cun dan Ausome di bumi ni .. Thnkz awak , sye syg awk ketat2 lah ..Ohh PEPlum Dress ku ! kbai kbai

p/s : nnt aku nak share pasal kejadian kelakar gile nak mampushh dekat kedai 2 hinggit aku pergi dgn mmbe aku.HAHA ! aku ingt je daa gelak blom lagi aku tulis ..Nak hint tak ?? Botol Air ! dahh kbai lagi ... :D



Tiada ulasan:



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI