Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Jumaat, 1 Februari 2013

Alhamdulillah kembali pulih

Views
Setelah kejadian semalam , aku seram2 nak makan tapi hasilnya aku tak makan.Cuba kalau aku mcm ni berterusan , kmpom slim aku kan ? weee weee , bahagia rase .. Tapi tak nak hakuu sakit2 . Alhamdulillah hari ni , dah blh makan slow2 .. Pagi tadi aku makan roti canai sekeping dekat office dgn staff2 super ausome .. Dan tghri aku makan roti canai lagi dkat pejabat dgn shahir aka staff office jgak .Hasilnya aku tak hadap mkanan brat pun .. 
Tapi balik aku makanla , ibu buatkan sayur lobak putih..Yee pesakit seperti aku harusla makan sayur bebyk ye , STOP makan cili dan makanan pedas serta jgn angkat berat ! Kahkahkah , demi menjaga kesihatan , segala nasihat dktor aku hikuuut jep.Pantang nampak aku ambik sambal je , Ayah atau ibu 'haaa makan pedas , sakit nanti taw lah' .. hehe aku kaki pedas , acane? Dan dan semalam aku tangkap gmbr,  yang hadddoooo ! Aku rasa makin gemuk , waaa nngis ! takpe , orang kata kalau makin bambam , hati tengah bahagia .. acehhhh :p :p
So today outfit , Baju peplum turquoise with kain duyung pink serta tudung bawal pink bercorak bunga dijadikan selendang .. Semuanya sponsor from Hajim 2nd trading aka syarikat perniagaan bapa aku . hehe ! kbai


Tiada ulasan:



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI