Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Isnin, 4 Februari 2013

Dadah punye pasaii !

Views
Firstly im so so so sorry dengan post semalam yang buat ada diantara kalangan reader2 blog ni tergngu jugak dengan feeling i semalam .Maafkan i ye uolzz ... syang ckit , muuuahh muahhhh :*
Bende semalam biarlah ianya berlalu sebagai asam gram kehidupan yg tak lari dari masalah,jadi aku malas nak fikir da .. Semalam jugak dktor kate hakuu kena batok kering , tekak aku kering sgt ..faktor cuaca dan jangkitan kuman .. erkk entohhlee jangkit sape wehh .. dan semalam aku blek keje smpai uma tros aku makan ubt then kerana kekuatan dadah dlm tu buat mate aku sejam kemudian rasa mcm kena gam ! jadi after maghrib terus tertdo ! 
*mcm tu lee muke aku gamaknye malam td

Aku hanya tersedar pkul 8 lebih cmtu sebab aku nak telan airliur tp mcm nak telan batu , takboleh telan ! pahit pun yee jugak , pedih lagila kan..So aku terus lari g tingkap then buang ape yg rase laen kt tekak.Setel je tros aku ttop lampu smbung tdo ! ngntok nak mampuihhh uolzz .. tapi kul 9lebih aku sedar  blek sbb handphone vibrate ade mcj masuk tapi aku tak sentuh pun enst tu.Aku juz tesedar pkul bpe entah utk solat isyak sblom telepas kan then aku tdo smle .. Memang byk kali aku bngun tp kejap2 jela sbb tekak rase pahit nak telan !
Sampai pagi ibu yg kjotkan sebab aku tak sedar jam bebnyi , punyalaa badan takboleh tahan ngntok lagi.Kuat gila kesan ubat tu padahal bse tak berfungsi pun ubt tu slme ni or mungkin sbb antibodi aku tak sekuat dlu :p ..  Masuk pejabat tp lupe sweater , adisss ! Terus pinjam encik staff punya baju biru TM,the best encik Zizi !! tengah dop godek2 tepon celcom dan mcj , klik inbox .. Eh byk nye mcj masuk smlm tp pasal aku xpasan ? ble aku bukak ? sekali aku check , aku bls rhupenye mcj yg masok semalam,banyak lak tu .. nasib baik aku tak meraban bls mcj hamba ALLAH tu haa .Boleh aku bls mcj tu ? padahal niat daa mls bls sbb mate ngntok gle2 .. adiss *malu sendiri .Kesimpulannya aku kena lebih berhati2 .. kihkihkih
Doakan aku sihat chepat wokezz ?? kbai kbai :p :p

p/s : aku nak serahkn julet pada anyone yg nak .. Kalau rasa nak just inform okey ? aku tak mmpu nak jga dah plus masa aku dah xterluang nak bwk die jengjalan cm kt ipoh .. Tapi aku taknak jual , aku tak mampu nak letak harga pada 'anak' kesayangan aku .. 

Tiada ulasan:



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI