Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Rabu, 6 Februari 2013

Pekerja kepci Mengorat member aku ??

Views
Toing3 setelah aku janji dan janji dan janji , maka terhasil lah entry ni haa.. Aku ingat lagik setiap kali aku pegi je kepci , msti aku akan order cheesy wedges.Ala kentang yg ade letak mayo serta cheese kekuningan tu , walawehh kalau aku makan yg tu je . Tak hingat dunie uolzz .. or ble tengahri aku nak mam nasik , aku akan order famous bowl aka nasik jagung yg memang aku suke nak mamposhh .. 
TAPI setiap kali aku pegi situ mesti die bagi sudu palsu aka sudu plastik untuk aku,Penah la aku nampak org len pakai sudu besi , aku ingat kena request bru dapat jadi aku mls laa nak request bagai , kng dikatanya aku ni demand susah jugakkan.Maka sopan jela aku mkn dgn sudu tu ha , kecik laa tapi xd la kecik nak mamposh kan .. Bila dah diletak famous bowl dlm trail kteowng , aku nengok..Eh sudu besi uolz ! k taknak komen pape lagi .. Setel semua , carik je meja aku mmbebel dkat mmber aku .
Aku : Ehh sejak ble dia bagi sudu besi ni , hari tu dtg takde lak die bg sudu besi.
Member : entah , baru start bagi kot .
Aku : alahh die nak ngorat awak lettew , handsome lah katekan *tangan didada mata keatas
Member : *gelak kuat mcm syaitonn *but yess die bukanla setan ye , gelak die yg buat aku rasa die gelak cute nak mamposhh
Aku : eh kenapa chessy wedges ni besar2 ? banyak lak tu .. selalu dapat yg chiput2 je .. cheese die pun tak banyak cmni haa .. 
Member : yeke ? same je lah ..
Aku : haa dah sah2 die nak ngorat awak ni .. gatai nyeee dorang *smbil menjelir lidah
Member : *Sekalik lagik gelak macam syaitonnn

Wehh betul tak tipu punye .. mentang-mentangla aku cun macam anjelina jolie , sadis jee mereka layan aku ..CUbe kalau aku handsome mcm brad pitt , haa smpai pengsan2 dorang ngintai aku tapi harap maaf , aku takde niat lagi nak buat plastik surgery tuka jantina :p :p .. Setiap kali lalu je kepci , mesti aku hingat bnde ni , cisss ! taknak da pgi situ , mrajok *hentak kaki kuat2 Dan aku pun dah lame tak jumpe mmber aku , Wish him just in the best condition , amin :) .Thank you ALLAH .. 

Tiada ulasan:



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI