Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Selasa, 5 Februari 2013

Cacat hati

Views
Yeee aku sedang marah ni , marah melampau2 pada pemandu aka mereka2 yang xreti faham simbol ini .. !
Haa bohong kalau korang tak faham maksud simbol ni , sebelum ambik lesen memandu dah pun dikenalkan dengan simbol ni .Eh bukan dekat tempat blaja lesen je ade , dekat tandas , dekat dlm bas pun ada tapi yang aku tak puas hati ade segelintir pemandu ni buat2 tak faham je dgn simbol diatas ni yang berada di kawasan parking lot !! 
Aku rasa dah sebesar gajah hutan dahh cat kat jalan tu , tempat OKU ! bukan saje cat siap ada papan tanda lagi tapi kenapa dia rasa dia hebat sgt parking situ ek ?? kete mewah dah .. padahal berlambak2 lagi lahh parking lot dekat blakang .Cuba kalau betul ada pemandu OKU masuk , camne ? hishhh ..
Aku sempatla membebel dekat ajmal tadi masa 'benda' ni jadik , yang si mal tukang gelak je , aku over excited geramnye pun .. Tapi aku tgk blh je pemandu tu jalan smart kununnye dgn awek cun melecun.. dah cane tu ? or setelah difikirkan semula , yes pemandu tu cacat .. tapi cacat HATI yg tak memungkinkan dia faham apa itu erti CACAT !! kalau dah semua parking penuh , pegila carik yang area kedai depan tu haa , belambak2 kosong .Bukan jauh mana pun .. !!
Aku sndri pernah nampak how warga oku bejalan jauh semate2 parking yg dikhaskan utk golongan mereka dah dipark dgn kete manusia yang cacat hati ni ha .. Aku dgn geram , jeling terus pemandu tu bila terserempak dkat meja makan.Kat mana ? malas nak ce .. Dan yang paling sadis sekalik ..
No komen

p/s : sorry 4 being late update my beautiful malaysia day ..Kena tunggu gambar smpai kat pihak ats dlu bru blh post :p 





Tiada ulasan:



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI