Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Isnin, 4 Februari 2013

Aku manusia biasa :')

Views
Aku manusia biasa , yang ada hati yang ada perasaan.Yang rasa untuk terluka , yang rasa untuk kecewa  ,yang rasa untuk marah ! Dont treat me like i didnt have any feeling , dont treat me like i have no heart to be hurt , dont treat me like im a stupid person who still alive in this life !!
Yess Aku cikgigi , Hari-hari aku wajib bagi senyuman pada sesapa saja yang aku nampak tapi jgn lah treat aku mcm aku ni tak reti nak menangis , tak reti nak rasa kecewa or tak reti semua rasa ! Aku manusia biasa .. :'(
Aku penat .. but i aint give up in this life ! Bangun2 pagi dah spoil mood , Ok aku nangis ! sebab aku dah sabar selagi aku mampu.Aku dah tahan selagi aku boleh tapi kenapa endingnye semua makin buat aku rebah ke bumi ?? YA ALLAH :'( , aku ada rasa utk sakit .. aku ada rasa utk menitis airmata sebab keadaan mcm tu.YA ALLAH jauhkanlah perkara buruk ya allah :'( .. penat
Sampai office , aku berborak n lepas perasaan kat kak long smbil menitis airmte walaupun chiput jela kan .Then aku sibukkan diri dgn hal pejabat ,but the end aku ingt balik ape yg jadi ! Aku pasang lagu dari lappy kesyangan , moga2 ianya mmbantu tapi lagu yg dipusingkan mengundang fikiran aku melayang jauh smbil buat kerja.Aku keluar , bina semangat tp badan dah xblh go on .. k sakit balek , batok kering berterusan n selsema menyerang.Takpe , aku terima :') .. till now aku still rasa nak menangis sebab aku tak puas lepaskan sesak kat dada ..but kerja make me feel peace :D ..
Berfikir jugak aku utk buat post ni tapi i have too ! cz this is my online diaries.Aku malas nak cakap dengan sesape yg call , aku lambat2 reply mcj org but yes , ajmal still ajak aku lunch tadi but the end aku still diam je dlm kereta , sampai dia tahu kegemaran aku duduk dalam kete , die sanggup bawak pusing2 smbil dengar lagu one more nite .walaupun aku yg tentukan nak pusing jalan mana, erkk. thankz ajmal :) .. Semoga hari ni berlalu dengan cepat so that i dont have to think bout it anymore  plus sebab tu aku saje taknak ambik mc yg doktor bagi hari ni smpai dktor pun hairan.. n dah dekat habes office our baru aku larat dan sempat buat entry ni , maaf .kbai kbai :p

p/s : Tak semestinya cikgigi hari-hari kena senyumkan? sometimes i need to be pretending so no one can feel or can see what im feel inside..

Tiada ulasan:



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI