Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Sabtu, 2 Februari 2013

Kisah Botol air

Views
Haaa kome-kome ingat lagi idop yg aku cakap nak share psl botol air tu ? haaa sebelum aku cite , ttop mlot dan jgn GELAK dekat aku ek !! Sape-sape yang disyaki gelak pada aku ketika mmbace post ni , Aku akan report kat ketua kampung pinang sebatang !! Haa jgn memain , Saye seriuss ni *vengong 
Oke kembali ke cherite , semlam aku keluar ditemani member aku utk kekedai 2hinggit yang motifnye aku nak pergi sbb tak pernah masuk dan nak beli botol air , adesss..Masuk je kedai aku pusing bagai nak rak kedai tu tak jumpa2 botol air pdhal kata ade jual btol air , nak marah btol aku rasa ! Dah fusin punye fusin smbil fenin2 kapla carik natang tu xjmpe .. Hampir giveup lah kan*pdhal kejap je pun carik .Nak kua da ni kua da ni ... Sekalik aku pndang depan , erkkk .. Botol air tu btol2 kt rak tepi pintu masuk , adess Malunye ... Sebesar2 gajah tau tak botol air tu kat situ ?? berderet-deret .. Kira kalau masuk tros nampaklah kan tapi hakuu ? nasib baik mmbe aku xmsuk lagi time tu , kalau idop mesti die gelak guling2 kat situ ..*tutup muka
Kelakar kan ?? tapi bukan tu cherite nye .. Tengah dop memilih sambil ckp kat diri sendri 'Nak warne ape ek ? pink ke kuning ? ke oren' Tapi haku pergi tarik botol warne biru ala2 turquiose gitu ..
*sumber google
Haa aku ambik yang sejibik mcm belah kiri tu haa .. Kebetulan aku pakai bju warne sejibik debik dgn botol air tu .. ehh aku pun xperasan ketika dikala itu baju aku same kaler .. Siap2 pilih2 aku nak cau la pgi kaunter sekali terdgr ade la sorg adik tu , mungkin skola lagi kan ckp kt kawan dia 'Tu la pempuan , pilih botol air pun nak sama dengan bju' Tapi die tak perasankan aku yang mungkin die ingat dah blah padahal aku tgk pinggan mangkuk tepi tu ...Terus aku pndang baju aku ! PHinee aku maluuuu !! malu nak mampoishhh dan sekali lg , nasib baik mmbe aku tak masuk kedai tu lagi.Kalau tak aku rasa sesak nafas die gelak kat aku .. dan kerana itu , aku terus ke blakang then gelak sensorang ..Muka pun tertbe2 mcm pakai blushing 10 hinchiss ! 
Tapi kan ? aku hairan adik tu boleh perasan , kiranya dia perhatikan aku dari mula aku memilih botol tu la ? erkk .. Tbe2 aku rasa mcm lagi tmbah blushing ! Dia pndang aku dari mula la ek ? k mencik2 , iolzz xsuke org pndang i wokey2 ? sebab i taw i hot*Tumbok pipi dan mungkin jugak sebab time tu aku lonely girl kan .Cuba kalau aku ada laki kat sebelah , kmpom die kata 'eh akak ni, muda2 dah dpt suami encem' *k gatal nak kawen, tumbok lgik pp sndri! tapi malangnya hari tu aku sensorang je.. tapi aku puas hati sebab aku dapat BOTOL AIR , weee weeee ! dan aku nak pegi tdo ! mate dah rabakk dah ni..Tdo lambat bngun awal ! kbai kbai

p/s : Alhamdulillah dah setel MY BEAUTIFUL MALAYSIA, nantik aku story ape yg jadi dekat sane k ? tapi nak taw pasal pekerja kepci inlove dengan mmber aku ? haa nantik aku story yekk ?? Nak hint ? Snggup die bagi cheesy wedges penuh sebekas ! Selalu aku dtg chiputt je dpt.. k tunggu yee .. kbai2 lg 

Tiada ulasan:



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI