Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Selasa, 5 Februari 2013

My Beautiful Malaysia

Views
Ahad lepas*boo booo cite lapokk lapokk aku mewakili unit aku ke MY BEAUTIFUL MALAYSIA yang berlansung secara serentak di seluruh manusia yang mana perasmi nya adalah Perdana Menteri Malaysia sendiri.For me ianya sgt2 memberikan impak yang baik buat negara serta semua komuniti yang berpusat di setiap pelusuk negera.

Dan syarikat tempak aku LI ni ditugaskan dengan beberapa syarikat kerajaan untuk cuci longkang sekitar taman chatin mnetakab ni haaa .. sadis cuci longkang , :p .. eh2 aku lupa lak bagitahu aku gerak dari uma anggaran 6.45 cmtu ar , pukul 7.10 minit aku dah ade kat situ .. pejalanan mkan hampir 30km jugakla..Woo wooo drive sndri woii woii , mana lah penah aku drive sejauh tu , hehe :p .tipu je :p :p
Sesampai sane ble semua dah ade , bergambar dulu papehal pung :p tapi harap maaf , oleh kerana aku guna enst sndri , maka tiadalah gmbr aku ketika itu .sadis !
Yee semua bebaye ibu n ayah aku cume ade sorg adik chumel kat situ anak staff syarikat ye :p .. Haa nampak tak gajah hitam kesyangn aku tu ? bohong xnampak , debik kang !! dan aku terus je meneruskan visi menangkap gmbr , weee weee 

Yang gmbr kat ats aku bersama staff bhgian sales dan yang bawah kerani bhagian aku bekerja .. :) , Kebetulan hari tu hoo maii hoo maii ramai nak mampuihh pelajar PLKN , semua handsome2 comel2 belaka.Ade r chann aku ayat kan sekalik die panggil hakku hakak uolzz , k nangis hentak kaki !! terus terpadam terus niat aku nak buat baek dgn dorang  , taknak kawan :p :p *gedikkk

Haakku memang taklah kan bergmbr tengah2 laki reramai tu , mampuih lee aku nak.Bukan ape aku risau org jatuh hati kat aku , habes mana aku nak sumbat pakwe2 aku yg laen tu *debik lagi sekali ..:p ..
*them with the jentera ape ntah :p

*Them

*Sambil beramah mesra mengeratkan tali sillaturrahim :p :p

*semangat begotong ryong , smpai tros bakar smpah , parok la wehh

Ni sebahagian je dari gambar yg bebyk2 tu ha .. sebenarnya timbalan menteri pelajaran aka DO temerloh ni pun ade tp bila die lalu , hakku segan nak cakap 'dato , tangkap gmbr bley bley ?' tak tekeluar dri mlot hakuu ni ha .. endingnye aku takdapek lee nangkap gambo .Sadis !! Haa ckuple tu ye dopp ? nanti aku cherite lagi .. Haa sebelum telupe , nanti aku cte kejadian kepci tu ek ? ala yang dgn mmbe aku tu haa .. stay tune , kbai kbai


Tiada ulasan:



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI