Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Khamis, 31 Januari 2013

Rindu mereka

Views
Tengah aku godek-godek folder gambar waktu dekat ipoh , aku bukak lah folder study kami and the most picture yang paling aku suka adalah ...
Gambar ni sendiri bawak maksud mendalam untuk aku.Miss them a lotzz .. Proud rasanya punya kawan segila dan sengok ngek si piee .The one who wearing blue tshirt next to me .. Bukan pakwe ye adik manis , die buddies aku kat ipoh selain eman si poyo koyo tu ..Next to piee , my lovely abang , Abang azam but now abg azam selalu zibi , aku mcj pun tak reply .. Die sedang membina krjaya dalam bidang network , no wonderlah die tak reply mcj aku kan ? Aku turun ipoh pn tak jmpe die walaupun die antara wishlist aku utk bejumpa bla turun ipoh :'( .. Oke rndu abang ..
Both men dalam gambar ni banyk bantu aku , paling aku ingat bila aku dikejarkan ke hospital ble terhantuk dulu , piee kelam kabut ambik kereta then abang azam dtg dari blok kelas die yang depan sekali utk jmpe aku waktu tu tgh sakit dekat blok belakang sekali.Mase kena tu , aku call and cakap kat die .Oke aku manja sikitlah kan . sebab he's the best abang ever !! Bagi aku support ,ajar aku subjek aku tak faham infect dia adalah best student every sem dan insyaallah aku akan turun ipoh bila konvokesyen dia tahun ni...
yee aku tahu qiela comel dalam tu, time kasih .. tapi nampak kami kat blakang? berbual smbil study .. deymm already miss them lahh , Sedih3 !! tapi piee xd lah rndu , aku dah jmpe die hari tu kan .HAHA ! pakwe orang ke pun aku nak rindu2 bagai , kena debushh ngan awek die nnt tapi abg azam pn ade kak farah , haa mampuih lee aku ! HAHA tapi aku tahu kak farah the best kakak yang aku jmpe takkan blasah aku lah kan ..Haha ..Hopefully abang didnt read this cz mybe he already forget bout my blog , just one think .qira rindu nak hangout ngn abang , abg brainwash otak qira ni kan .Now , we seems like 'lost contack' to each other , is tht my fault ? entahla .. semoga mereka selamat di mana2 sahaja mereka berada . amin


Tiada ulasan:



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI