Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Ahad, 20 Januari 2013

Selamat tinggal cutiku !!

Views
Woooi ya ALLAH liatnya lah rasa nak bangun pagi tadi makk aihhh ! Lame kot cuti then bngun pagi tadi dengan masalah 'teknikal' sedikit . serius buat aku rasa sangat blackmonday weeii !! Yang dia plak , kemain liatt nak bngun .. dengan aku2 sekali hanyut 15minit berborak + berbaring .adesss malas sungguh .. 
Okehh berbalik pde tajuk , wooot wooot aku kembali semula ke ipoh setelah berbulan2 aku tinggalkan ipoh , deymm rindu nak mati ! Siap tampa2 pipi lagi ble lalu semula ke kawasan kedai taman cempaka , tempat aku menyewa sambil dalam hati berkata 'eh aku kat ipoh ke kat ipoh ke ?'(excited nooor nooor) Dan aku pun putarkan nostalgia kembali ketika ipoh,berbekalkn keldai piee , kami menerjah seluruh tempat ipoh(boo boo tipu , chiputt je pun) k phine .. takdelaa semua tpi setakat ipohparade , dataran , station 18 , lumut kami dah terjah dah .. Nampak kan ke excited tan kami berempat kala itu ? Empat ? ehem3 ... aku , piee , dayah dan tettt , shibukk nak taw :p





Hamboiihh kemain gambar aku nye pun .. eh haruslah kan , aku Ketua kelas blog ni !! Lalalalala bhgienye aku rasa bila tengok gmbr aku yang super duper cunn uollzz , jangan jeles(k perasan pondan nihhh) .. neway , thats the best laa ble dpt pulang ke ipoh semula . Ausomee feeling dan thankz korang , memeriahkan suasana dan Aiman !! Mohon jeles dengan gambaran diatas.Aiman aka our best buddies yg tak dapat turun bersama , oleh kerana menjaga hati pakcik kurus tu , aku selitkan gmbr dia . we are friend forever !! Once again ,aku dan dayah jela bunga .. sekian ..







Tiada ulasan:



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI