Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Ahad, 13 Januari 2013

Shopping Di Fashion Valet

Views
Waaaa petame kali aku buat review pasal shopping kan ? ini oleh kerana keterujaan aku ke website fashion valet .Im in love with their shoes terutama heel mereka .. waaa ini yang rase mcm nak order sepasang ni .Harga pun for me sesgtlah berbaloi uolzz dgn material yg digunakan serta idea dlm menghasilkn kasut yg super duper divazz ! dan antara yang paling aku in love adalah ...


tadaaa !! super hoott kan ? aku in love melampau dgn yg wrne oren tu , ni kalau dapat , mahu aku bawak tdo.Dan yang pastinya , sesiapa saja yg melalui sebelah aku harus tenung ke lebih ats kerane aku semakin TINGGI .Dan byk lagi yg ade dlm fashion valet ni tapi nanti aku review k ? now nak pgi makan lasagna .. weeee weeee 

Tiada ulasan:



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI