Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Ahad, 13 Januari 2013

Nyaris kena langgar ?

Views
Yee setelah entry aku nyaris dirompak tu , smpai ke hari ni aku rase nak gelak bile ingat balik.kuang3 sungguh sadis cerita tu.Dan hari semalam , pada awal pagi seperti biasalah ayah akan kejutkan anak2 solat subuh.Tengah feeling smbahyang , aku dengar van ayah tak boleh start(cehh xkusyuk sembahyang) lepas tu aku dengar pulak suara adik laki aku menjerit panggil aku.Siap2 sembahyang aku terus turun bawah.Ok ayah mintak tolong tolak van,Jadi marilah kita mengeluarkan peluh di pagi hari !! weee weeee :D
Jadi kami bertiga aka ibu ,aku n adik lelaki tolak van dan ayah akan manage stereng memandangkan ayah yang lebih berpengalaman, cewahhh.. Tolak punya tolak punya tolak ..tak nak hdup jugak ,Oke tak pelah tolak lagi sekali , tapi oleh kerana van tu berat makk aihh then dengan tanah licin cz hujan agknye malam tu(harap maap,penulis tdo mati, sekian) sedar2 aku dah bedebuk kt tanah,Yelahh biasa law nak terjatuh sedar lah kan blh imbang badan tp ni bedebukkk !! Setel , aku dah jatuh.dan yang pling sadis , aku pndang kanan.dengan ibu2 dah gedebukk sekali dengan aku ! Haha poor ibu,dah pkai cun2 da nak g niaga.
Tapi2 cepat2 ibu jerit cz van mengundur ! aku pun cepat2 bergolek2 ke kiri , kalau tak habis kne lenyek dan ayah pun cepat2 la tarik handbreak.Oke smue slmat tapi smue gelak ! HAHA .. waktu gegolek tu aku dah feeling kat taman bunga dah,sadis nye !! boleh kena sakit limpa aku kalau tekejut hari2.. Yang paling sadis sesgt2 , adik laki aku boleh gelak tgk akak dan ibu dia terjatuh , kurang hasam limau betul die tuh ! grrr . Dan ayah ambil keputusan tak lah pergi niaga semalam n cuba setelkan van , Oke xpela .smue nak masuk rumah lahh dengan baju kotor , dengan tibe2 bedebuukk !! HAHA adik laki aku lak jatuh sebab rmput licin,ape lagi aku ngn ibu gelak terbahak2 plak kt die.Haaa gelak kt org lagi kan ..
Tapi yelaa kan , antara kami be3 akulah jatuh paling dahsyat sekali dan akulah yang digelakkan tiap kali cerite ni timbul, k phine.Aku jugak ade luke ciput dekat lutut kanan dan siku kiri.Ciput je pun tapi pedih makk aii .. Kalau aku nak start ngadu je dekat ibu , ibu awal2 da gelak dlu bru dengar aku cakap , smpai berair lah mata gelak.waahhh Kalau gelak kt aku , hamboii menahan .. tapi takpela ,krne kejadian itu.Untuk pertama kalinya aku ada kesedaran sivik untuk mandi awal pagi waktu cuti iaitu pukul 7.30 pagi aku dah siap berwangi2 .toing3 , adik2 aku kemain perlinya pung ..:p
Oke itulah sje kisah aku , terime kasih mmbce.kejap lagi aku hupdate pasal bawak adik2 aku pgi jambatan gntung plk ek ? kbai

Tiada ulasan:



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI