Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Khamis, 24 Januari 2013

Review product : Safi Balqis

Views
Oke kalau entry sebelum ni aku pernah janji nak review pasal safi , Oke hari ni aku nak uar2 kan produk safi balqis ni .. kali ni tiada penipuan .. Memang sesangat bebagus laa safi ni .. Aku mencuba mula2 safi mentimun .Tapi aku tak pakai one set , aku just guna pencuci dan krim kecantikan dia sahaja .. 
*cleanser

*krim kecantikkan
Kesan mentimun pada kulit aku , buat jadi cerah dan itu aku akui sendiri .Perubahan dia aku rasa , sebab aku ni duduk ipoh pepanas je memanjang,jadi pakai mentimun dia buat kulit aku cerah.Lama jugaklah aku pakai mentimun ,dari sebelum spm sehinggalah 4bulan sudah .. Lama kan ? Sebab aku rasakan perubahan muka aku yang diberikan , sangat ausome !!
Gambar tara tipu punya , kesan lampu chiput je pun .. yang selebihnya kesan safi ni lah ! sius tak tipu tipu .. Ni gmbr waktu lepas keluar result spm,Aku tngah sibuk bekerja masa tu.Menarik kan ? ramai jugaklah kawan-kawan tanya kulit cerah dan ibu pun selalu tegur kulit aku licin , tapi sekali lagi ? masalah aku riang roma mmbesar yg buat aku sangat tak selesa !! Dan kerana itu juga , aku beralih ke safi balqis zaitun !! Ala yang warna kekuning tuh ... 
*cleanser

*krim kecantikkan
Dan yess !! hasilnya pada kulit aku sangat super ausomeee ! Mengurangkan liang roma aku tu haaa tapi tapi !! tak mencerahkan kulit aku pun .. Mungkin patutnye jadi lain pada kulit  tapi entah , dah effect die mcm tu pada aku ! sadiss je aku tengok muka aku makin dipenuhi waktu malam, hehe.
Yee yee saye tahu , tiada effect lampu kali ini tapi memang betul2 punya .. Kulit licin tanpa masalah melainkan parut aku lee , hehe .Dan see ? kulit aku makin slow down color die .. kegelapan !!Tapi aku diambang kepeningan , dua2 produk dari safi ni bagus utk aku !! Dan aku adlah penggemar SAFI BALQIS , yaiiyyyy !! 
Safi banyak mmbantu aku mmbina keyakinan diri aku sendiri bila berdepan dengan orang ramai dan semestinya aku berbangga mempunyai kulit sihat yang dijaga rapi oleh produk Safi Balqis !Dan dan lagi semestinya aku yakin dengan safi .I love safi !! cehhh ... psst psst , agak2 ada tak wakil staff safi baca post aku ni ? maluuu wehhhh.kbai




Tiada ulasan:



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI