Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Rabu, 30 Januari 2013

Maafkan saye

Views
YA ALLAH memang susah sgt lah bila line macam shiput shedut jalan tekedek-kedek pegi pasar ni , laju lagi julet aku berlari2 sopan walaupun cengkerang die tu maha berat ! Aku cuba sedaya upaya aku menggoogle serta menaip satu post yg diminta oleh rakan kenalan aku pasal Produk sunsilk sebab aku adalah pengguna setia sunsilk sejak di bangku sekolah lagi .
Maaf ye beb ? aku janji before tengahari tapi hasilnya dah tenghari , satu habuk pun tak setel lagi .. Tapi kali ni dengan jayanya aku janji sebelum abes waktu pejabat aku siapkn k ? Ribuan terima kasih atas kepecyaan yang diberikan utk aku review pasal produk ni mengikut pengalaman aku.Sejak aku review pasal cosmoderm dan safi , Alhamdulillah trafik naik :D dan syukur lah jugak ada yang sudi tanya , boleh jadikan bahan untuk aku post kan ?
Terima kasih ye tanya ? Kalau untuk muka aku pkai cosmoderm , untuk mandian aku suka eshanteur*betul ke cenggini eja nye? dan kalau rambut memanglah sunsilk !  Untuk kecantikkan pulak , aku adalah pengguna make up Mac.Aku akui barang2 dia agak mahal tapi berpatutan dengan kualitinya ..Dan semestinya utk lotion badan or bedak tepung aka yang dalam botol tu , aku meminati Baby johnson dan carry junior ! HAHA sgt kanak2 kan ? sebab wangi kot .. Kalau pegi mall , memang aku serbu tempat baby dulu , carik lotion , minyak rambut , bedak keluaran baby johnson ! hehe .. Jadi insyaallah aku slow2 review ye ? bye2 sweety lovely reader ... xoxo

Tiada ulasan:



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI