Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Isnin, 28 Januari 2013

Realiti kehidupan kan ?

Views
First sekali , aku terasa sgt kucewa dan berduka kerana sebab aku malas bukak facebook mmbuatkan aku tidak tahu berita tentang kakak blogger kesayanganku , Ezmaliza Ezrik kehilangan adik beliau bru2 ini.Alfatihah buat arwah ... dan malam ni bila aku bukak facebook kak ezmaliza , then mmbaca entry terbaru beliau yang aku kira , aku ternanti2 sekian lama berakhir dengan entri pilu seorang kakak buat seorang arwah adiknya ,Takziah buat akak sekeluarga ..

Dan baru tadi berbual sekejap bersama seorang rakan yang meluahkan pendapat nya tentang sesuatu.Tapi ayat dia menjadi garapan dan ingatan aku malam ni iaitu 
                          'Manusia saja yang pelik , yang suka sangat membeza-bezakan' 
If u smart enough then u can understand , Mendalam maksud tu tapi aku cepat2 boleh tangkap .. kihkihkih *gelak jahat . Dan yee yee kawan2 , memang entry aku malam ni macam skema sikit tapi nak buat mcm mana , aku tengah terkjut dgn berita sedih dari kak ezmaliza .Dan dan , sebenarnya baru td aku cakap dengan kawan aku tu pasal perpisahan dan kehilangan .Grrr i dont wanna lose anyone in my life but seperti kawan tu cakap 'Kalau Memang itu yang dah tertulis'   soo aku akan terima ,but it takes time .. orang yang banyak senyum menyimpan banyak duka kn ? :p
There's something tht i hide it behind my smile, so no one can see , no one can feel , no one can say sorry, coz im proudly too say tht im strong enough to have ALLAH with me , alhamdulillah :')

Tiada ulasan:



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI