Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Isnin, 28 Januari 2013

Im the nerd girl ?

Views
Hooo lenggg wooo .. Bila pepagi badan rasa segar bugar seperti ini , tidak seperti semalam :p *jelir kt hari senin .Bagus selasa ! Syang kauu ketat2 , muahh muahh titet .. :* .. Dan tengah update fb ,tertbe lah kan ade org tnye aka mmbe aku la , 'mate kau dah elok ke ? tak pakai cermin mata da aku nengok' .Berjimba-jimba je aku rase soklan dia , perihatin yee ? trimasss !
Yess uolz , i do wear my 'nerd spek mate'  now but not always laa ..In fact , im still using the same one , arhhhh *nerd sound. Majoriti lh kte ,aku comel kalau pakai cermin mte *k tampoo diri , tapi org yang kata , aku tolong smpaikn je.Yee laa benda baik kne share kan :p *tampo lagi skali . Dekat poli pun im still using it goin to the class , clubbing *ehh ? dan study di mcd kesyangan gue ! Dan SELAKU gugirl yang paling riak serta takbur ini *demand kau pmpuan , menyertakan sedikit gambar paling comel dan cute *bukan same ke ?di abad ini utk korang nengok.Haaa totop molot tuu , lalat masuk ! :p :p *meroyan
*Nampak spek tu betukar kehitaman sedikit ? sebab aku bawah matahri , so the nerd spek automatik terus hitam ble ada cahaya yang blh merosakkan mata aku ! 

*Derma darah Poli

*Berjimba sebelum pegi taklimat ketua jabatan
Siapa rasa aku comel angkat tngan cepat !! Yeee trimas trimas ...  Takde maknenye comel ! Sakit tau dopp mate aku ni haa ble kne cahaya.Airmte meleleh mcm tgh tgk cherite khabi khushi khabi papadom dahh ! dan paling sadis , org selalu kata aku sombong ble pkai cermin mte :'( *nangis dlm hati . Dan jugak menyedihkan , org kte aku belagak ble pakai cermin mate hitam.Haaa sob3 *kesat hingus . Mana adee wokey ? iolzz mate ni xsihat , tapi iolzz blh nampak lagi kalau mamat handsome jalan depan iolzz wlaupun jauhnye mcm nak tgk bintang *tampo laju2 .But daa ?? do i care , i life in my live with my style , my proud and my things ! soo people who didnt like , back off ! *garang kemain ,Kbai 


Tiada ulasan:



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI