Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Selasa, 22 Januari 2013

Kecilnya dunia kan?

Views
Fuhh bersemahangat aku bila ajmal kata kawan dia dak Puo jugak tapi LI temerloh .. Aku dengan rasa jimba2 nya terus cakap kat ajmal 'Oke ajak dia lunch , kalau tak sentap dengan kau' gedik kan gedik kan ? So what ? aku ngn ajmal buddies kt cni tapi harap maap ye ? Aku xhambek gmbr die pung ..
Pgila kami terkedek2 naik keldai si ajmal ni ha TAPI aku masuk kete jep , dia tros cakap 'Eh kau langgar tiang ek hari tu? hebohh kot ' perghhh MALU doe !! K phine .. SAYE SAYE ! Saye yang langgar tiang parking tu .. ni lah orangnye ... grrr *malu malu
Yee tepat sekali tekaan anda ! Aku langgar tiang yg tidak berdosa itu dengan gajah hitam kesayangan bapak aku ni ..Memang hari tu , aku blur mood ckit.Soo black monday .Sampai sekarang ajmal mengekek ketawakan aku ,kejam !
Oke tapi bukan itu yee yang ingin beta share kan dgn uolzz ye .. tapi gmbr ni !
Ajmal kata kawan dia puo , so aku menanti penuh sabar lah kan .Mana tahu aku kenal , kalau setakat dak bussiness tu aku kenal la sebab roomate2 kesyangan aku kan bussiness blaka .. Sekali shila da ! Memang tersgt kenal la kan .. Ohh lpe , shila yg kat blakang , Sebelah iolzz tu linda namanya . Dan mohon jgn pedulikan muka pucat aku itu , dont know why .. 
Dan mereka berdua adalah classmate kepada roomate2 ku ..
Haaa ni lah kesayangan aku kat ipoh , apa2 pun mesti ingt dorang dlu .. Kecik kan dunia ? Aku berkawan dengan ajmal dari Poli shah alam yg same LI aka latihan industri dengan aku then Ajmal lak sekampung dengan shila yang merangkap classmate kepada roomate aku .Hoii pusing2 pun situ jgak kn ? neway , terlepas ckit rindu dekat ipoh jmpe budak Poli Ungku Omar :D



Tiada ulasan:



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI