Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Isnin, 21 Januari 2013

Tragedi 2 hari berturut-turut !

Views
Ohh yes setelah lama bercuti , sekembalinya aku kepejabat , aku dengan penyakit suweeee sesangat telah pun menghentam tiang parking pejabat aku ni.Dan akibatnya , gajah hitam kesayangan keluargaku itu mengalami sedikit kecederaan teruk di bumper belakang , adehh memang sadis laa aku semalam.nasib baik ayah tak marah, dia gelak pulak tu .. adeh adeh , k aku slh .sangat cuai semalam lgipun aku tak sihat semlam kan.Eh aku nak tngkap gmbr tp tak sempat pagi td.nnti aku update post ye tyang2 ?
Ok then2, hari ni dengan nawaitu oren yg meninggi , aku pun iron la tudung n baju oren yg super duper wallawehhh !! tapi tudung tu macam 'haremmmm' je bilamana aku nak pkai die jadi bngong tahap cipanzi kelas duee ! membuatkan diriku ini rasa kelam kabut ble tgk jam , 'oooomygodddd , dah pukul 8' !! Aku pun sarung je tudung biasa , calit lipstik pun cecepat yg boleh*nasib baik tak calit kat gigi
Sampai pejabat , wallawehh sjuk kemain tahap langit ketujuh via syarifah zarina dahh .. Tapi aku meneruskan misi masuk pejabat , tapi kunci yangg adoo plk . Aku pun pegila pondok guard yang jauh die kemain kedepan nye pun .. tak pe! Aku ambik n minta kunci , kne tulis name then balik smle ke pejabat .. ok time ni tgh fefeeling sjuk lg .. Sampai pejabat *soo hellll !! kunci tadi tak match mean dia salah bg kunci , deymmmmm !
Aku dH mula rasa panas hati ,baju pn terus lenjun dgn peluh.aku pn pth la balik ckp kt akk tu kunci salah.Aku belum habes ckp lagi , die da sound 'Eh kn da kata kunci tak boleh pulang ' Aku terus 'kak , akak salah bgi kunci' .. adess apela malang pagi2 hari aku bejumpa dengan jenis2 masalh sebegini.Memula langgar tiang , then ni ? adehhhh dehhh dehh ... Usually guard tu oke je , siap senyum bagai  tapi tak tahu la apa pasai hari ni matahari tak naik , dia yang naik hangin dengan aku .For me selaku orang yg paling tak suka kasar2 ni menganggap cara dia ksar woke ? lalalalala tapi sometimes she's great actually :D .AKu tak la benci , tapi mungkin aku wrong timing kot .. 
Kesimpulannya , plezz3 respect other , sekian !!

Tiada ulasan:



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI