Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Rabu, 30 Januari 2013

Freezing here :)

Views
Yess mood aku kembali bengong , acceli bukan kembali tapi memang dari pagi bengong pung .Jadi selaku gadis bad mood , aku dengan selamba badak *time takde orang kt opis telah pegi mengelap almari file blakang meja aku tu dengan jayanya, Smpai bersih *walaupun tinggal 2box lagi tak kemas .Waaahh ! puas hati aku rasa .
Oke ini memang habit pelik yee tuan tuan pempuan pempuan dan para jelitawan sekalian ye , bila aku tarak mood je , aku akan carik keja ! mengemas ke , mencuci ke , asalkan kerja.Sifat ini telah berjaya ditemui oleh iolzz di ipoh tahun lepas bila aku terlebih rajin jemur kain bila tengah gadoh ngn pakwe*dulu2 lar :p .
Dan hasilnya aku praktikkan kat cni , oleh kerana workspace utk para pekerja aircond xberapa dikuatkan ,Aku dengan gagah *suka sejukkan ..Telah ke bilik mesyuarat aka war room kemdian aku memasang aircond kuat2 !! wahahaha bgus kan bgus kan ? dan hasilnya , aku ke'freezingan'*boleh cenggitu ? tapi i loike uolzz .. Sebab bila aku sengsorang , aku ingatkan sesuatu yg tlah aku kesali aku buat semalam .. 
*bersama diary , laptop bling2 kesayangan dan nota planning requirements  for cabling of building for telephone services ..

Tiada ulasan:



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI