Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Khamis, 10 Januari 2013

Anak papa blogger didera :(

Views
Wooww menitis airmate waa cakaplu , syahdu gle ble aku bace setiap post blogger tersebut mengenai anaknya didera.Memang kesian nak mati lah !! Aku mula2 bace entry dekat blog abg ben yang ini. Abg ben tak mau cherite panjang , die just suruh google 'papa blogger' dan aku laju2 la search nak tahu cite betul dan akhirnya .. Aku jumpa blog beliau yang juga seorang bapa seperti abg ben.
Yang buat aku sedih teramat bila beliau menceritakan bagaimana beliau terpakse berdepan dgn manusia2 yang &*%$# untuk menyelesaikan masalah anak mereka didera.Aku sendiri pun tak tahu nak panggil dorang ni apa , nak kate bodoh mungkin ye , nak kata b******* pun yee jugak cz xreti nak jaga anak.Yelaa b******* pun reti jaga anak , ini kn pulak manusia or maybe otak pengasuh tu mcm otak julet aka kura2 kesayangan aku tu kot .. 
Aku ingatkan anak beliau ni anggaran 2 3 tahun la sebab pengasuh tu boleh campak anak beliau tu haa yang cute sgt diberi nama amirah.ulang tayang ye CAMPAK !! tahu campak tu cane ? tak tahu pegi google .. tapi ble aku godek2 blog dia , YA ALLAH patah dua hati aku ble tahu anak dia baru berusia 10BULAN !! woii woii mane otak pengasuh tu , tapi aku lupa lak nak tanye kan indonesia ke pengasuh tu , yela selalu kje2 ni minah indon je sanggup buatkan .. sadis !! teramat sadis baca entry ini ketika beliau diajak BERBINCANG dengan pihak taska.Ni lagi satu , akai letak kat tempurung lutut , dah jadi cmtu baru ajak bincang ? eehh aku mag panas ble sntuh bab bayi2 ni walaupn aku tak kahwin lgi tp aku blh fikir smue tu.Atau mungkin pengasuh tu ade sakit sawan b*** yang mmbawa kepada perangai2 yang amat membuatkan org sakit jantung.Papepn aku dengan ini akan brdoa spye kes dera bayi amirah itu mendpt pembelaan !! AMIN3 .. 

Tiada ulasan:



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI