Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Rabu, 30 Januari 2013

Alhamdulillah i made it !

Views
Since im not feeling good last night , i didnt get my beauty sleep as usual lah kan but Alhamdulillah aku still boleh tidur lena walaupun tidurnya agak telat ya ibu2 .. Tapi syukur , im still alive for today and i got the best 4 hours sleep slepas kple bengong2 ckit malam td .. Dan bngun pagi dengan hrapan Oke badan aku akan kembali fit seperti biasa .After ambik 2keping biskut serta ubat , bammm ! Tekuar semua benda .. *muntah lerrr
Plus cirit-birit sekali , perut pun sebu semacam je.Aku sendiri pn tak tahu kenapa dan mengapa , yang pastinya badan aku tak mampu nak tampung ! Sape tahan weehh muntah , grrr ! sampai sekrang prut aku sebu n kosong ..Lapar ni tapi nak makan , takut keluar balek .adiss ..
Disebabkan itu juga , aku masuk office lmbt hari ni but Alhamdulillah selamat dlm pejalanan wlaupn aku tekan pedal minyak 50 je , maintain slow .. sebab pening kple kan , kang tak pasal2 , melayang nyawa aku .tapi sampai pejabat , yeeHaaaa muntah lagi kt longkang, nasib baik aku park kete blakang , Kalau depan .Malunyee wehhhh ! tapi muntah da xkua pape melainkn air jela , sbb perut aku ksong.Ni pun rase sebu2 lagi ni ..dan Aku pun call ibu bgtw tak sihat ,but now .Dah duduk blh la refresh tenaga .. Once again , alhamdulillah aku sihat dan gagah !! *puii puii tak sedar diri tak sihat .

p/s : Misi mencarik asam bermula tapi aku nak borong sugus banyak2 ! Arhhh i love sugus ! kbai


Tiada ulasan:



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI