Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Khamis, 24 Januari 2013

Jogging ke walking ?

Views
Yaabedaabeeduuuwww heaven nya makk aihh bila cuti ! bangun lambat , makan lambat , sambung tidur dan geguling atas katil ditemani ciklat kesayangan .. Hoo maii terasa dunia i yang punya uolzz .. Dan lebih gempak dari itu , mood nak jog pagi pun tiada.Bangun pagi sudah diperli ibu 'Ape cite kate nak jogging ?' Hoo maii hooo maiii , ibu pandai perli da skrang ... HAHA
Dan kerana kekemungkiran kejanjian aku bersama siblings utk jogging pagi , maka dengan semangat bazukaa kuasa 4 , Aku pun keluarlah belah petang ..Around 5 , tapi maaaangaii , hujan laa plop .Takpe ! redah aje ..berbekalkan kuasa itu , aku pecut gajah hitam ke taman temerloh.Ingatkan tak ramaila bila hujan, yangg adoooo ! Ramai laa jugak yee adik2 .. Makin nak senja, makin ramai yang dtg .Dalam pukul 6 keats , da berderet da kete.Majoriti nak jogging or bawa family beriadah ..Sungguh ausome gitu :D..
Dan kami ? Hareemmm nak jogging .. pakai selipar je pung , pakat feeling2 main tmpak work out tapi haremm pun peluh kuar , adisss...
*hoo maii budak bedua tu , ralit main due bende tu je..

*ehh dek , k.ngah rase kau dah kurus :p

*dah kenape muke kau bang ? tahan kentut ke pun :p

*woi pipi aku dah naik , hoo maii hoo maii .Kena kurang makan ni , puiii 
Haa see see ? tiada rasa sangsi kami betiga hanya memakai selipar .Hoo maiii ! malaih betui tuu gayenye .. Dan outfit aku hari tu , sungguh ausome bila beriadah pakai seluar track tu ,Beli kt Al-ehsan , memang utk sukan.Berangin je uolzz .. dan baju ? Haa baju yang i beli dekat abg Ben Ashaari hari tu , 'Kami Blogger , tulis baek-baek saje' Bangge kejap pakai baju tuh , cehhhh.Dan aku sendiri tak faham kenapa aku pakai tudung pink , kbai :p

Tiada ulasan:



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI