Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Selasa, 22 Januari 2013

Muhammad Anas Zikri :)

Views
YA ALLAH punya la perut aku sakit semalam tahap dragon ball dah , geram je rase nak memarah orang tapi bebalik rhumah , ibu ajak tngok our neighbour dapat cucu.Kiranya anak dia kawan aku lah waktu kecik2 .Walaupun jauh beza umur tp oleh kerana umah dekat , selalu lak bergosip bersame waktu kecik2 dlu.namanya kak ajan , well kami panggil kak ajan la .Nama penuhnya if im not mistaken ,Razan Safuhah.Mase wedding dia dulu pun , ibu banyak bntu dia dlm penyiapan barang hantaran,dah  yelaa pun , rhumah dekat tahap kangkangan semut api je pun kan ..
Now bila dapat tahu dia bersalin , kami dok ushalaa nak pgi tapi tak pegi2 jgak BUT finally , semalam dipermudahkan urusan kami terkedek2 kerumah beliau . weee weee tengok baby !! First kedatangan kami dengar dah suara baby nangis, ohh soo suweeetttttttt ..
Biasalah babyboy kan ? memang kuat minum shushu ..jadi his mom provide susu tambahan kerana ada masalah tertentu.habes kau satu botol tu , banyak nye mnum .. Sampai licin mnum nye , wahhh bagusla ANAS !!

Dan kak ajan serta suaminya , abang fuad.Gelak terbahak2 je tengok aku shibuk tangkap gambar , lepas sarung kaki.Sarung tangan aku cabut nak tngkp gambar , Ala biarlah .. Nak tunggu anak sendiri or anak sedara lambat lagi kot ...

*yaiyy muke lepas membuang, hamboii kau dik.Dekat tok ibu kau terus mmbuang

Anas hanya seberat 2.9 kg waktu dilahirkan , see soo soo small kan ? tapi suwettt nak mampusslahh .. mata hitam pun besar .. Arhh aku suke dak kecik .. Neway ibu mmbiasakan dirinye as tok ibu cz majoriti cucu sedara ibu panggil ibu tok ibu ..Anak sedara sepupu aku pulak panggil aku cik ngah ..Oke kalau future laki aku nanti nak panggil ape ? pak ngah ke ayah ngah ?? Ayah ngah laa nampak tua sikit , bia aku je nampak muda.. sekian :p



Tiada ulasan:



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI