Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Khamis, 17 Januari 2013

Sorry lambat ye ?

Views
Weee weee , iolzz sesgtlaa bergumbira semalam bila masuk je blog , trafik kemain nenaik nye pun .. Walaupun mike2 akan kate follower teman bru chiputt tp teman berbngge sebab naik mendadak wooot wooot , Alhamdulillah rezeki ALLAH nak bagi :) terima kasih ye yang follow .. ive already follow you guyzz back back back ..
Wat mase ni , iolzz sedang berjimba dekat ipoh , ade hal kne setelkan dekat sini .. hope you guys faham ye kalau iolzz lmbt nak bw korg semula ek2 ? Dan dan iolzz nak umumkan smethng ni .. yang agk mmbuatkn iolzz sgt berbngge2 .. (angkat kening) Anak kesyangan haku yang seekor tu , ala si julet tu ha .. Semalam ckup dah die 9 BULAN aku jaga .. woooyy wooyyy , aku beli die hari tu chiput je ...
Sekarang haameekk kau !! membesar dengan sejaya2 nya ... 
*hoomaiigod*

Yee besar kan besarkan ?? kura2 memang tumbesaran die agak lmbat tp dia blh mmbesar luar dari jangkaan kita , contohnye mcm yg ada dekat zoo negara tu , makk aii besar melampau2 laaa pulak .. Takut iolzz kalau julet mmbesar sebegitu sihat !! Mase mule2 beli , julet cakar2 pun .. alahai geli2 je rase tngn aku ni haaa , skrg uolzz smpai blh kesan calar laa kalau die cengkam dengan kuku die tu kan .. Makan ? mle2 beli stakat isi makanan dia aka palet kura2 tu 7-8 ketul je sekali makan.Sehari aku bg 3 kali .Now ?? kau nmpak tak bekas makanan blakang julet dlm gmbr ke2 tu ? Haaa aku bg penuh tahu tak ?? kalau penuh mahu lebih dari 30bijik palet tu .. dan aku bg 2kali sehari . Habess uollz ! itupn kalau aku bg extra lagi die memintak2 untuk di isi lagi , adehh fenin2 ... 
Setakat pokok kelapa dia tu , alahai dah patah dua dah die kejekan .. sadis aku tengok pokok tu , memang nak belikan tempat besar lagi utk dia tpi takdelaa msalahnye pun ... tak pela let oiii , t mom belikan soon soon ye ? kau sbr jela duduk dlm tu ha ... heaven ape kn ? :p
Oke setakat ni tiada niat lagi nak jual cz syang kot .. kalau dah besar sgt , mungkin aku lepaskn je kat kolam mane2 yg aku rasa dia mmpu utk hdup, cehhh .. sekian :D


Tiada ulasan:



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI