Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Isnin, 28 Januari 2013

Melawan arus cintamu

Views
Aku lara dengar lagu ni , sakit yg org tak tahu tapi sakit yang aku tak mampu ubat .. Melawan arus cintamu

Sebegini hatiku rasa
Mengapa harus begini
Kau disana aku disini
Ku tak bisa lihat semua

Cara cinta ini
Maka katakan padaku
Apakah kita harus bersama
Tuk meneruskan perjalanan

Asmara engkau dan aku
Bagai sudah tidak jalan pemisah
Seperti tiada erti semua
Kerna ku tak daya melawan arus

Asmara engkau dan aku
Bagai sudah tidak jalan pemisah
Seperti tiada erti semua
Kerna ku tak daya melawan arus

Asmara engkau dan aku
Bagai sudah tidak jalan pemisah
Seperti tiada erti semua
Kerna ku tak daya melawan arus

Arus ini , arus ini ..

Cara cinta ini
Maka katakan padaku
Apakah kita harus bersama
Tuk meneruskan perjalanan

Asmara engkau dan aku
Bagai sudah tidak jalan pemisah
Seperti tiada erti semua
Kerna ku tak daya melawan arus

Asmara engkau dan aku
Bagai sudah tidak jalan pemisah
Seperti tiada erti semua
Kerna ku tak daya melawan arus

Melawan cintamu
Melawan cintamu

p/s : Aku dah lama tak bagi tips pasal cinta , tunggu k ?? And thankz utk one blogger yang sudi menjemput aku menulis di ruangan cinta blog beliau tapi apakan daya bila aku tak mampu bagi komitmen seperti dulu lagi , Terima kasih :)



Tiada ulasan:



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI