Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Khamis, 10 Januari 2013

Aku mangsa dirompak ?

Views
Haishh dengan mengntuk tidur lewat semalam ditambah bangun2 pagi pergi layan HBO cerita best , meteor storm xsilap smpai xsedar jam dah pkul 7.40 pagi  !! woii da lambat !! berdesup desap bersiap ala kadar .. tepat pukul 8.05 minit da gerak dri umah , dalam hati kmpom2 dekat pkul 8.30 bru smpai ni kalau tak jem kan .. 
Tengah serabut serabai tibe2 pndang je crmin pndang blkang kat ats tu , 'eh kenapa hitam ? cermin blakang berhabuk sgt ke ?' Dalam hati niat nak berhenti lah kan sebab menganggu pemandangan aku nak tengok kereta kat belakang . Cube jugak carik manala natang yg keluarkan air utk cermin kt blkang tu .. jalan lak sunyi time tu , clear dari biase .yelaa biase byk kete cz tu jalan utama.Eh !! xjmpe lak kn bnde alah tu , nawaitu hati 'oke aku kne berhenti pgi siram air kt cermin blakang' .. tapi otak aku terus terfikir satu artikel yg mmber aku post bru2 ni !!
'Eh xkn ade orang baling telur kot kat cermin blakang smpai aku xnmpak ni , kng aku siram air kne turun .Buat ada perompak kang , eh cane aku nak survive .Mati aku mati '!! Jadi dengan tawakal pada ALLAH aku teruskn perjalanan dengan niat hanya akan siram air bila da smpai kawasan pejabat nanti .. Dalam hati dupdapdupdap.yelaa kalau korang mag menggunakan kereta hari2 , mesti tahu betapa pentingya cermin blakang tu ..
Sampai je trafiklight dekat dgn pejabat, lampu merah lak.Aku pun ambik kesempatan pndang blakang.'Eh cermin tu bersih ,haa sudah ape plk ni' Sekali aku pndang cermin pndang blakang kt ats tu , BHAHAHAHHAHAAH ! aku terus tergelak , rhupe2nye aku ternaikkan cermin tu smpai nmpak bmbung kete belah dalam,jadi hnya nampak pantulan cermin je dari situ.Bhahah ! padanlah hitam semacam je .. Smpai kesudah bile aku ingat , aku gelak sengsorang .. dan yang pasti bila aku balik cte kat ayah , kmpom terbahak2 orang tua tu gelak nanti !! :p 

Tiada ulasan:



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI