Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Sabtu, 5 Januari 2013

Azam 2013

Views
(Booo boooo dah berkaduk dah nak cakap pasal azam , booo lembap cikgigi) eh suke hati akulah bebile nak cakap pasal azam ,buweekkk :p .Kalau diambik kira segala kos penghantaran , kos cedera serta kos meroyan sepanjang perjalanan menghabiskan tahun 2012 , memang tak semua azam tahun lepas aku tercapai melainkan membahagiakan diri sndri yg tercapai awal tahun tapi itu pun habes separuh jalan , erkkk :'( ..
Dan untuk tahun yang serba baru dan serba bagus ini , azam aku ialah untuk berkawan dengan semua yang pernah merasa menjadi lawan bagi aku, cehhhh .. tapi betul , itula niat aku sekarang ..  dan aku nak jadi orang yang lbih kuat dan xcengeng lagi !! walaupun awal2 tahun aku dah meratap kehibaan .HAHA ! Selain tu aku nak jadi manusia yang lebih menghargai setiap yang ada disekeliling .Haaa nampak tak cane aku berhrap thun 2013 ni akan berakhir dengan lebih baik dari tahun yang sebelumnya ?
Ok sudah cukup azam aku tahun ni , kang tak tertunai lak nak banyak .. Dan aku dengan murah hati serta berkeyakinan tinggi ditambah sedikit dengan riak serta bangga ingin mempersembahkan gambar terakhir berjalan tahun lepas bersama family , arakian.


Tiada ulasan:



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI