Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Isnin, 9 Julai 2012

Alhamdulillah setahun lagi

Views
Alhamdulillah , ALLAH masih sayangkan aku . masih bernafas selama setahun.Genap umor 19 tahun .. setahun lagi aku melangkah ke fasa baru :) . sepnjang setahun meniti usia terakhir nombor berbelas ni , macam2 peristiwa jadi yang mematangkan aku dan menguatkan semangat aku.Alhamdulillah dengan semua keadaan tu buat aku sedar , kita akan berada dibawah tapi kena berusaha untuk naik ke atas. :) .. tapi aku akan terus berdoa untuk lagi setahun yang membahagiakan .setahun ??macam - macam boleh jadi ..
tak lupa terima kasih byk2 utk semua yang wish kt facebook n yang mesej serta call .. :) ,Alhamdulillah .. cuma now aku kena lebih berhati2 lah kan sebab aku selalu jadi mastermind kenekan org waktu bday .Jadi aku risau lee aku kene boom balik .. Kuang3 .. sangat berhati2 oke ? weeeHaaaaa .. YA ALLAH janganlah pape jadi .. AMin 3 !!!

Tiada ulasan:



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI