Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Selasa, 17 Julai 2012

Lantang bersuara

Views
Baru2 ni aku melepak dpan tv ngn mmber smbil borak + tonton tv .. alih2 tertgk AwalLagi , pada mulanya mag topik tu aku anggap biasa tp biasa lah ble dgr pasal blogger kn , aku tros fokus tv tp aku ?? ohh sungguh kanak2 , biarkan je tnpe fkr pape . aku kan blogger bukan blogger sgt .. Kuang3 ..
tapi ble bukak blog Encik Ben aku rasa menyesal tak tonton btol2 rancangan tu .. Ohh begitu susah rupanya duduk di kerusi Blogger ni , menjadikan aku tersgt admire encik ben ats ketulusan beliau dlm penulisannya.Beliau tersangat terbuka dlm penulisannya , mungkin sbb itu jgak rmai yg meminati penulisan beliau .. Ealah , aku sendri pn klau bukak lappy ni , perkara pertme aku buat ialah bukak blog beliau dlu sblom facebook , haa kau ada ?? tersgt2 admire beliau oke ?? 
Header Blog En. Ben

Tapi biasalah , aku penyegan *kunun* .. jadi aku menjadi silent reader jela tanpa komen or follow .. sbb menyukai beliau tidak semestinya harus ditnjuk .YAng pasti , penulisannya jarang mengecewakan aku dismping informasi yg diberi bernas serta up to date dismping pula sikecil yg chumel itu .. wahh semakin rajin aku berblogwalking disitu . Harapan dan impian aku utk menjadi seperti beliau cz aku nak org taw , manusia blh berjaya dlm apa bidang sekalipun jika kte berusaha dn tidak mempedulikan tomahan org ramai . SOon to be like him , insyaallah :D

2 ulasan:

Azwan ZeT berkata...

si kecik chumel tu lyssa faizureen ke??? hehek.. tp wanz suka gak penulisan ben ashaari tu. cuma kengkadang borink gak bila dya asyik story psal anak dya.

Aqira izzati berkata...

Azwan zet , bukan lyssa lah . si kecil adlah anak beliau yg chumell tu :D .. ohh psl yg 2 , kn ben sndri da pnah bgtw , sblom2 ni pn blog die pasal life die n qhaliff now is part of him , 4 me xslh bnde 2 .. serg penykong sntiasa akn meminati penulisan seseorg blogger kn :D



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI