Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Isnin, 23 Julai 2012

Ramadhan #3

Views
Alhamdulillah selesai ramadhan aku semalam tapi ? balik uma aku terbongkang tidur macam penat gila kan ?? padahal sama je rasa cuma tak taw lah , macam penat sangat2.Emosi kot penat ..cehhh . sampai aku miss memasak ngn akak2 rumah. bangun2 tgk smue dah siap, malu gile aku !! jadi utk mengganti *padahal mag hari2 aku bangun* , aku pun semangat bngun memasak sahur .. *law ibu taw anak die bngun sahur , msti die meroyan jap,k.ngah bngun sahur ?? xpecaye !!* .. 
Puasa berjalan lancar tp serius tak rasa pun puasa dah masuk 5hari.Yang berlalu macam cepat sangat , eh3 , dah hari ke bape dah puasa.Perchh cepat gile mase . dan yang aku perasan , ipoh xsepanas bulan2 yg lain.Kurang ckt panasnye, xd lah bahang melampau n aku tak de lah panas over2.rasa sejuk dan aman gle , ke ad kaitan dgn pembaikian diri aku kearah kebaikan ni ek ? hmm ikotlh janji aku rasa srnok puasa tahun ni !! 
Korang cane lak ? jangan kte tak syok lah kan .Bulan ni lah bulan kebaikan kot. Buat lah banyak kebaikan ..aku dengan roomate dah dpt bertarawih.Mngkin akan pgi lagi sbb kt surau tu , angin sepoi2 bahasa.Tenang n aku nak pgi lagi.. amin3 .. Jadi mike2 , moh kee suro !! atau ke masjid !!

Tiada ulasan:



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI