Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Khamis, 19 Julai 2012

Tabiat manusia

Views
Memang adat lah hidup manusia ni kan ? yang lebih dibangge2 , yg kurang dihina2 .. Aku kekadang hairan jgak kn , mulut manusia ni tak reti nak ttup ble berckap mengenai keburukkan orang .. tapi tang kebaikkan orang tu , haa mule lah sentap2 sbb org tu lebih . AKu hairan tp takat manalah aku nak heran kn ? selagi tak mengata depan aku , dahla .. kalau depan aku , kmpom2 aku brainwash manusie macam 2 . tambahan ramadhan da makin hampir .. agak2 dorang berhenti tak mengata ?
Aku sendiri berharap bulan ramadhan ni aku dpt ttup mlot dari marah , mengata , mengumpat smbil ttup telinge utk mendengar umpatan org . Bulan puasa ni aku ternanti2 gle2 lah .. srnok kan ? semoga mike2 yg macam 2 teringat lah nk ttup mlot dorang dalam bulan keberkatan ni kn .. 
Aku plak sesentap gile , takde rezeki aku nak puasa pertama dgn keluarga . ada hikmahnya kan ? Aku redha jelah .. nak buat mcm mana kan ? tapi minggu dpan aku balik ditemani rkan baik . Insyaallah dpt puasa dgn ibu kt rumah .. excited nye aku tggu mgu depan . semoga smuanya berjlan lncar . Korang camne lak ? ape plan utk awal puasa ? masak di rumah or tapau je ? aku ?? insyaallah masak kot ..  kot laaaa .. kuang3

Tiada ulasan:



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI