Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Rabu, 25 Julai 2012

Ramadhan #5

Views
Alhamdulillah tamat puasa ke5 tapi YA ALLAH panas hari ni , membahang smpai dah xlarat sgt da . Berushing sane dan sini lagi :'( .. SUMPAH tak larat ok ?? tekak dah kering gile2 .. nak nangis pun hadeeeee ... tapi baring dpan kipas 5 mnt then melangkah semula ke kelas.Mase tu lantak lah tudung serabut ke tak ke , dah tak kisah dah.Muke semua melepek dah masa kt kelas.Lecturer pun faham tapi dorang kena ajar lah jugakkan untuk habiskan sylibus ..
Dalam otak aku masa tu dah tak fikir air dah untuk hilangkan dahaga tapi dah terfkir alangkah indah dapat berendam dalam air sejuk gile2 then feeling2 kt taman..Fuuhhhh , best kot .. HAHA ! tapi semuanya angan2 belaka lah , takkan dapat punyelah ..
Jadi agak2 esok cane lak an ?? mintak2 lah semuanya berjlan lbih lncar dri sebelumnya ... amin

2 ulasan:

Din Salekin berkata...

ok dah bace. :D

NurAqira berkata...

HAHA ! sengal kau ..



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI