Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Ahad, 22 Julai 2012

Ramadhan hari ke2

Views
Alhamdulillah selamat ramadhan hari ke2 aku .Penat ? taklah .. rehat kat rumah memang lah tak penat dooo , hari ni cabaran betul bermula , sebab hari ni kelas ful and balik kelas kul 5 nanti nak masak. weeeee berpeluh lah aku hari ni , tapi tak apelah . setiap langkah aku buat hari ni kerana ALLAH , insyaallah dapat pahala kan3 ? 
Sebenarnya nawaitu aku bulan ni nak perbaiki segala keburukkan dan kelemahan aku disamping mengkhatam kan alQuran yang dah lama aku tinggalkan.Aku akui aku bukan manusia baik , sembahyang pun kadang-kadang ad tertinggal.Baca Alquran pun jarang , kalau baca pun Yassin.Pemarah lak tu , alahai manusia tak sempurnakan ? lemah aje aku ni .. jadi dengan kehadiran bulan ni.Aku rasa nak ubahlah mana-mana yang rompong tu , nak baik pulih pertahanan diri aku zahiriah dan batiniah.
Tapi Alhamdulillah baca alquran aku dapat cool kan otak aku yang serabut ni , disamping baiki tajwid2 yang aku sendiri dah lupa.Now search google pun more pada keislaman.Baiki dalam baru baiki luar kan? Aku tolak jauh2 apa orang nak kata.Tolak jauh2 sangkaan buruk manusia belakang aku cz aku taw orang kata aku kat blakang aku kan ? tapi lantaklah , itu antara mereka2 dengan ALLAH.Tak perlu mengata dan mengukur baju di badan orang sedangkan baju dibadan sendiri pun ketat sampai putus nyawa , kenapa nak kata orang lain kan ? now ?? aku lebih cool lah .. ea ke ?? hahaha , insyaallah .
Cuma terkilan sikitlah , aku rasa kehilangan someone tapi aku tak nak cakap apa-apa.Dia jalani life die disane dan aku jalani life aku disini.Susah senang now aku sengsoranglah , kalau dulu biasa share dengan dialah.Agak2 kalau aku terhantuk lagi , kompom2 lah aku pergi sndri je hospital , xd sape2 yang tolong hantarkan.Dia plak senyap terus.Aku lak malas nak over mesej2 bagai , ealah pada aku semua tu tak penting coz masing2 mengejar kebahagiaan dunia sendiri.AKu bahagia dengan hidup aku dan insyallah semoga dia pun bahagia dengan hdup dia.Lah , kan jadi seorang adik perlu memahami .Jadi aku sangatlah faham smpai aku diamkan je ape yg aku dengar n nampak sampai terasa nak unfriend pun ad .HAHAHA tapi memutuskan sillah itu tak baik jadi ?? tolak blakang , tak penting :D ..

Tiada ulasan:



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI