Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Jumaat, 20 Julai 2012

methodist girl school , ipoh .

Views
Ingat lagi tak aku ada bagitahu yang aku ada join satu event anjuran abah dan bonda di methodist girl school or dlm singkatannya MGS .. kami strt bergerak dari politeknik dlm tghri jugaklah kemudian siap pasang khemah di skolah dan susun tempat . semuanya syok2 kot sbb smbil buat kje smbil tgk adik2 kecil main lari2 kat sekolah . hahaha cute kan ? macam kte dlu2 lah .
Pendftaran bermula seawal jam 3petang kemudian aku diberi mandat untuk menjaga mereka2 dikumpulan satu.Satu kumpulan adalah dalam 10 orang dan aku dapat kumpulan pertama.Pada mulanya takut juga dapat kumpulan yang mulut riuh ke hape kan . tapi akhirnya dpt geng sporting kot .. Semuanya berlalu dgn lancar dan teratur seperti dirancang cuma aku tak tdo malam tu utk menjaga kawasan sekeliling . akhirnya pagi tu aku diberi peluang tdo dlm 2jam dan dpt berita salah seorang ahli keluarga aku kembali ke rahmatullah . sedihnya ALLAH je yg tahu tp xmenangis dpan adik2 .semua nampak ceria je tp dlm hati , entahla ..
Macam2 yang jadi tp ada 2 kejadian yg berlaku buat aku ingat till now .. nanti aku cite k ? mag srn0k dismping menjadi kanak2 semula .. cehhh .
Jadi mari kte jenguk2 gmbar adik2 kumpulan satu . enjoy :) ,,,
Logo hasil kreatif team 1 tanpa bantuan fasilitator :D

Ohh miss them , 

tgk 2 , semuanya kecoh .. mana lah aku tak rindu

and last but not least , me at the MGS !!

Tiada ulasan:



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI