Dearest reader , doo come in.Im cikgigi , Thank you for being silent reader , i appreciate it a lot.For the girl, please come again but for the boy , please dont fall in love with me cz my heart is belong to the CREATOR

Jumaat, 20 Julai 2012

Salam Ramadhan

Views
Alhamdulillah , kita diberikan lagi peluang untuk merasai bulan penuh keberkatan ni . Alhamdulillah juga kita masih diberi peluang utk mmbuat kebaikkan , kan3 ? Salam ramadhan aku tujukan buat semua pembaca blog Sikakisenyum nih , juga buat para blogger serta kawan2 terutamanya ibu dan ayah di kampung . Maaf xdpt balik sbb tiket abes tp insyaallah ite balik mgu dpan ok ? syangggg ayah .. 2 kali tepon arni nak wish salam ramadhan !! :D , siap tnye ag nak sahur kat mane .. HAHA ! 
Kat cni aku nak share ckitlah pasal jadual berbuka puasa dan imsak bg zon 2 ipoh , perak .. kenape perak ?? sebab aku duk perak la. . tapi aku bagi sekali utk org pahang !! ealah ,, aku kan pahang mehh .. 
*sumber dAri Blogger Amry 

JADUAL BERBUKA PUASA DAN IMSAK .


NEGERI PAHANG 
Zon I : Pulau tioman

Bagi yang lain2 , semuanya boleh pergi terus ke blog yang dah dimention diatas , arakian :D . semoga eanya berguna buat para pembaca .

2 ulasan:

Din Salekin berkata...

utk org pahang je ke? em aku org johor. dah xnk bce blog ko lg lah. haha..

NurAqira berkata...

haha .. org jhor ek ?
lupe ea kawan ..



 
Fully edit by QIELA AZMAN | I HATE COPYCAT | All right reserved by CIK GIGI